Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

"Ας βάλω θερμόμετρο να δω αν έχω πυρετό"

Αυτό το οποίο έμαθα και θα σας μιλήσω σε αυτό το άρθρο είναι η ύπαρξη μιας εφαρμογής που μετράει την θερμοκρασία του σκληρού μου δίσκου και με προειδοποιεί όταν υπάρχει υπερθέρμανση, που συνεπάγεται και πιθανή απώλεια δεδομένων μου. Δηλαδή αυτή η εφαρμογή μου δείχνει την θερμοκρασία του σκληρού μου δίσκου η οποία αν για παράδειγμα είναι υψηλή, τότε υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να χάσω δεδομένα μέσα από αυτόν.
Η εφαρμογή στην οποία αναφέρομαι ονομάζεται HDD Thermometer. Μπορείτε να τη κατεβάσετε δωρεάν από εδώ
Αφού το κατεβάσετε και το περάσετε στον υπολογιστή σαςθα σας εμφανιστεί κάτω δεξιά ένας αριθμός, ο οποίος αντιστοιχεί στην θερμοκρασία του σκληρού σας δίσκου. Σας παραθέτω ένα στιγμιότυπο (σε μένα ο αριθμός είναι μπλε επειδή το επίπεδο θερμοκρασίας είναι κανονικό)



Κάνοντας διπλό αριστερό κλικ στον αριθμό αυτό μπορείτε να κάνετε διάφορες ρυθμίσεις αναλόγως τι σας εξυπηρετεί. Παρακάτω φαίνεται  μία ρύθμιση που έκανα γι'αυτό που προανέφερα (έχω βάλει να μου εμφανίζει την θερμοκρασία με μπλε χρώμα άμα το επίπεδο της είναι κανονικό)



Η πρώτη μου επαφή με αυτό το προγραμματάκι ήταν εντελώς τυχαία αφού έμαθα για την ύπαρξή του καθώς διάβαζα ένα τεχνολογικό περιοδικό. Όταν διάβασα το άρθρο που αφορούσε αυτό το πρόγραμμα μου έκανε εντύπωση και αποφάσισα να το δοκιμάσω και εγώ. Είπα να δω εν'τέλει τη θερμοκρασία του σκληρού μου δίσκου και αν αυτός έχει "πυρετό".

Εξάλλου, λόγω του γεγονότος ότι είναι ένα εύχρηστο πρόγραμμα, έμεινα αρκετά ικανοποημένος από αυτό και γι'αυτό σας το συνιστώ. Υπάρχουν βέβαια και παρόμοια προγράμματα που μελετούν τη θερμοκρασία άλλων εξαρτημάτων ενός υπολογιστή αλλά όσον αφορά τον σκληρό δίσκο είναι η κατάλληλη πιστεύω εφαρμογή χωρίς να αποκλείω άλλες. Οφείλω να ομολογήσω πως στο παρελθόν δεν μου πέρασε καν από το μυαλό μου ότι θα μπορούσε να υπάρχει μία τέτοια εφαρμογή που θα κάνει αυτήν ακριβώς την δουλειά που περιέγραψα παραπάνω αλλά όσο περισσότερο ψάχνεσαι τόσο περισσότερα καινούρια πράγματα ανακαλύπτεις και τα οποία στη συνέχεια χρησιμοποιείς. Αν θέλετε δοκιμάστε τη συγκεκριμένη εφαρμογή και πείτε μου τις εντυπώσεις σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου