Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Μετατροπή από .flv σε .mp3 ενός βίντεο youtube

Αν και στο παρελθόν έχει αναφερθεί κάτι παρόμοιο από κάποιον συμφοιτητή μου, εγώ εδώ θα δείξω αυτό που έμαθα με τα συγκεκριμένα εργαλεία που το έμαθα. Συγκεκριμένα θα δείξω πως να κατεβάσω κατ'αρχάς το βίντεο από το youtube στον υπολογιστή μου σε μορφή .flv και έπειτα πώς αυτό να το κάνω σε μορφή .mp3 ώστε να το έχω σαν τραγούδι στην κατοχή μου! Πιστεύω ότι είναι ένας αρκετά χρήσιμος τρόπος τον οποίο ακολουθώ πιστά εγώ. Είχα ακουστά ορισμένα προγράμματα γι'αυτή τη δουλειά αλλά σε μία συζήτηση που είχα με έναν φίλο μου, μου ανέφερε το συγκεκριμένο πρόγραμμα ,και από τότε χρησιμοποιώ αυτό. Η διαδικασία είναι η εξής:

Πρώτον, να αναφέρω ότι ο περιηγητής που χρησιμοποιώ είναι ο mozilla firefox.

Λοιπόν, έχοντας ανοίξει τον firefox πηγαίνουμε στο Εργαλεία->Πρόσθετα->Λήψη προσθέτων->Περιήγηση σε όλα τα πρόσθετα

Στο παράθυρο που θα σας ανοίξει πατήστε κάτω-κάτω το "Δείτε όλα τα προβεβλημένα πρόσθετα"
Εκεί όταν συναντήσετε το Video DownloadHelper πατήστε δίπλα του το "Κάντε λήψη τώρα"

Το εικονίδιο του Video DownloadHelper
Αφού το κατεβάσετε και το εγκαταστήσετε θα σας εμφανιστεί το εικονίδιό του δίπλα από τη μπάρα όπου βάζουμε τις διευθύνσεις στον firefox.

Για να κατεβάσετε ένα βίντεο από το youtube πηγαίνετε Εργαλεία->DownloadHelper->Media->Σε μία από τις επιλογές .flv(να έχει το σήμα του youtube) και το αποθηκεύεται σε έναν προορισμό της αρεσκείας σας. Έτσι τώρα έχετε κατεβάσει το βίντεο σε μορφή .flv .

Έπειτα κατεβάστε το VDownloader 0.81 (ή όποια άλλη έκδοση θέλετε) από εδώ:
http://download.cnet.com/VDownloader/3000-2071_4-11011782.html

Αφού κατεβάσετε και εγκαταστήσετε το παραπάνω προγραματάκι ανοίξτε το και πρώτα απ'όλα επιλέξτε πάνω δεξιά στο "OUTPUT FORMAT" το "MP3 (Audio only)" .


Έπειτα πατήστε File->Encode video file


Βρείτε που έχετε αποθηκεύσει το βίντεο σας και πατήστε Άνοιγμα .
Μετά, στο τέλος του ονόματος προσθέστε .mp3 και πατήστε Αποθήκευση. Έπειτα από λίγα δευτερόλεπτα το status από Converting video θα γίνει Done.


Έχουμε πλέον στην κατοχή μας το βίντεο ως  mp3.

Όλο αυτό ξεκίνησε από την ανάγκη μου να έχω ένα βίντεο του youtube ως τραγούδι για να το γράψω σε cd και να το βάλω για παράδειγμα στο αμάξι μου. Η παραπάνω διαδικασία απ'ότι μου λένε οι φίλοι μου είναι μεν εύκολη αλλά ταυτόχρονα λίγο χρονοβόρα. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν άλλο εργαλείο που κάνει πιο σύντομη τη δουλειά τους. Αλλά δεν σκάω γι'αυτό αφού στην τελική έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα. Με λίγα λόγια εγώ είμαι ικανοποιημένος με αυτό αφού ήθελα να βρω έναν διαφορετικό τρόπο από τους ήδη υπάρχοντες γνωστούς και το κατάφερα!

Ορίστε και το τραγούδι που μετέτρεψα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου