Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Ένα είδος "Debug" στον Mozilla Firefox

Δεν ξέρω αν σας παραπλανεί ο τίτλος του άρθρου αλλά αυτό για το οποίο θα σας μιλήσω και που έμαθα είναι το πως να αντιμετωπίσω μία δυσάρεστη (εκνευριστική) κατάσταση που μου συμβαίνει στον Mozilla Firefox (σε Windows XP). Τι ακριβώς είναι αυτό?? Ας υποθέσουμε ότι είμαι μέσα στα Windows και θέλω να περιηγηθώ στο ίντερνετ. Σαν καλό παιδάκι πατάω το εικονίδιο του Firefox. 

mozilla firefox
Κάνω ότι είναι να κάνω στο ίντερνετ. Γενικά δουλεύω με tabs στο ίδιο παράθυρο και όχι με πολλά παράθυρα. Επομένως, μπορώ να κάνω εύκολα το ΜΕΓΑ λάθος:  να πατήσω κατά λάθος το κουμπί του κλεισίματος. Εύλογα θα μου πείτε "ε και τι έγινε? ,ξαναπάτα τη συντόμευση του Firefox και μπες πάλι". Εδώ υπεισέρχεται ο εκνευρισμός που σας έλεγα. Κατά ένα παράδοξο τρόπο άμα προσπαθήσω να ξαναπατήσω την συντόμευση του Firefox, δεν θα μπορέσει να το ανοίξει και θα μου βγάλει το μήνυμα " Ο Firefox εκτελείται ήδη , αλλά δεν ανταποκρίνεται. Για να ανοίξετε ένα νέο παράθυρο θα πρέπει να επανεκκινήσετε τον Firefox"




"Όπα,είπα,έχουμε θέμα εδώ" . "Λες και δεν έχω άλλη δουλειά να κάνω από το να ψάξω γιατί ο ηλίθιος υπολογιστής μου βγάζει αυτό το μήνυμα" .Έτσι αναγκαστικά έκατσα και ασχολήθηκα με το πώς μπορώ να το αντιμετωπίσω. Χωρίς να ρωτήσω κανέναν αλλά με την προσωπική μου τριβή πάνω σε αυτό και με τυχαία διερεύνηση έλυσα το θέμα που μου δημιουργήθηκε.
Σε πρώτη φάση προσπάθησα να αποκωδικοποίησω το τι σημαίνει "να επανεκκινήσετε τον Firefox". Αλλά δεν έβγαζα άκρη με το τι ακριβώς εννοεί. Έτσι μετά από ψάξιμο ωρών σε Πίνακα Ελέγχου και άλλες Ιδιότητες κατέληξα στην εξής λύση:

Πατάς το Ctrl+Alt+Delete και σου εμφανίζεται το Task Manager. Έπειτα πηγαίνεις στις "Διεργασίες" και ψάχνεις το firefox.exe . Το διαλέγεις και πατάς "Τέλος διεργασίας".


Με αυτόν τον τρόπο αποκαταστάθηκε το πρόβλημά μου. Έτσι άμα ξαναπατήσω στον Firefox αυτός θα ανοίξει χωρίς να επανεκκινήσω τον υπολογιστή μου ή ξέρω γω τι άλλο.
Βέβαια από όσο φαντάζομαι θα υπάρχει και άλλος τρόπος πιο "καλός" από αυτόν που ανακάλυψα και έμαθα εγώ, αλλά με το πρώτο πράγμα που βρήκα και έλυσα το πρόβλημά μου (έστω και προσωρινά) μου αρκούσε και σταμάτησα, και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω. Άμα ρωτούσα κανέναν φίλο μου ίσως να με βοηθούσε και να μου έλεγε κανέναν άλλον (μόνιμο) τρόπο για να λύσω το πρόβλημα μου, αλλά από τη στιγμή που βρήκα αυτόν και μου έκανε τη δουλειά μου, όπως προείπα, επαναπαύτηκα.
Τέλος, ως υποσημείωση να αναφέρω ότι στο άλλο λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιώ δεν μου δημιουργήθηκε ποτέ τέτοιο πρόβλημα, παρά μόνο στα XP.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου