Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Πώς να μετατρέψεις μια ταινία ώστε να είναι συμβατή για Symbian κινητά

Τις προάλλες έμαθα πώς να μετατρέψω μια ταινία που είχα κατεβάσει ώστε να μπορέσω να τη δω στο ΝΟΚΙΑ κινητό μου που έχει λογισμικό Symbian. Ήθελα να πάω ένα ταξίδι και αποφάσισα πως ένας καλός τρόπος να "σκοτώσω" την ώρα μου ήταν να δω μία ταινία στο κινητό μου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Έτσι έψαξα και βρήκα μια μέθοδο για να το πραγματοποιήσω. Μετά από μία αρκετά επίπονη αναζήτηση στο διαδίκτυο (τί άλλο αφου το να έχει κάποιος Symbian κινητό ώστε να ρωτήσω δεν είναι κάτι το πολύ σύνηθες) βρήκα ένα σχετικό φόρουμ το οποίο πρότεινε για την περίπτωσή μου το Total Video Converter. Ασφαλώς θα υπάρχουν και άλλοι τρόποι, αλλά ο παρακάτω τρόπος μου φαίνεται αρκετά καλός και αφού μου έκανε τη δουλειά μου αποτελεσματικός! Να ξανατονίσω ότι μιλάω για Symbian κινητά αφού δεν με ενδιέφερε να ψάξω για άλλα λογισμικά. Άμα δεν σκόπευα να πάω το ταξίδι δεν νομίζω να ασχολιόμουν με όλο αυτό αφού είναι κάτι εξειδικευμένο και αρκετά επίπονο όπως προείπα.
Ας περιγράψω όμως τι ακριβώς κάνει αυτό το πρόγραμμα:

Πρώτα απ'όλα θα χρειαστεί να κατεβάσετε το Total Video Converter : http://www.4shared.com/get/8j-kpuFd/Total_Video_Converter_302__Sri.html

Αφού το κατεβάσετε και το εγκαταστήσετε ανοίξτε το. Θα δείτε κάτι τέτοιο



Για να εισαγάγετε την ταινία της αρεσκείας σας πατήστε New Task->Import files


Αφού διαλέξουμε την ταινία, στο παράθυρο που θα ανοίξει επιλέγουμε Mpeg4 Video


Πατήστε Settings και στο Audio Option βάλτε τις παραμέτρους που φαίνονται παρακάτω:


Στο Video Option κάνουμε τις εξής ρυθμίσεις


Στο Video Resize οι ρυθμίσεις είναι:


Πατήστε Save&Apply
Τέλος πατήστε Convert Now και περιμένετε μερικά λεπτά ώσπου να τελειώσει!!

1 σχόλιο: